UN VIITOR STRĂLUCITOR ÎN URMA UNUI TRECUT ÎNGROZITOR

UN VIITOR STRĂLUCITOR ÎN URMA UNUI TRECUT ÎNGROZITOR (Galateni.2:11-21) By David (duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: Am fost rastignit impreuna cu Hristos, si traiesc… dar nu mai traiesc eu, ci Hristos traieste in mine. Si viata, pe care o traiesc acum in trup, o traiesc in credinta in Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit si S-a dat pe Sine insusi pentru mine. (Gal.2:20).

UN TRECUT ÎNGROZITOR

-datorită păcatelor mele

-am fost condamnat la moarte.

–judecătorul a ordonat o sentinţă dreaptă, pentru un trecut îngrozitor în care am trăit ; moartea prin răstignire.

–Ce a fost bun în toate acestea, cînd am fost răstignit, nu am fost răstignit singur ci împreună cu Hristos.

UN VIITOR STRĂLUCITOR

-Am murit pentru ce am fost.

-Am fost îngropat pentru un trecut vechi şi păcătos.

-Dar am înviat pentru o viaţă nouă, viaţa unui născut din nou.

-Trăiesc acum prin credinţa dobîndită în Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit.

-Am un nou Stăpîn.

-Am un nou scop în viaţă; trăind să fiu plăcut Lui
~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

