22 probleme fundamentale rezolvate în moartea lui Hristos (1)

22 probleme fundamentale rezolvate în moartea lui Hristos (1)


1. Problema veșniciei. Unde îmi voi petrece veșnicia?

Apocalipsa 21:27 “Nimic întinat nu va intra în ea, nimeni care trăieşte în spurcăciune şi în minciună; ci numai cei scrişi în Cartea Vieţii Mielului.”
2. Problema firii pământești. Ce putere are asupra mea păcatul?
Coloseni 2:11 “În El aţi fost tăiaţi împrejur, nu cu o tăiere împrejur făcută de mână, ci cu tăierea împrejur a lui Hristos, în dezbrăcarea de trupul poftelor firii noastre pământeşti, fiind îngropaţi împreună cu El, prin botez, şi înviaţi în El şi împreună cu El, prin credinţa în puterea lui Dumnezeu care L-a înviat din morţi. “
3. Problema lumii. Ce influență mai are lume asupra mea?
Galateni 6:14 “În ce mă priveşte, departe de mine gândul să mă laud cu altceva decât cu crucea Domnului nostru Isus Hristos, prin care lumea este răstignită faţă de mine, şi eu faţă de lume!”
4. Problema conștiinței. Mai am motive să fiu mustrat de conștiința mea?
Evrei 9:14 “cu cât mai mult sângele lui Hristos, care, prin Duhul cel veşnic, S-a adus pe Sine însuşi jertfă fără pată lui Dumnezeu, vă va curăţa cugetul vostru de faptele moarte, ca să slujiţi Dumnezeului celui Viu!”
5. Problema condamnării. Mă mai condamnă Dumnezeu pentru păcatele mele?
Galateni 2:16 “Totuşi, fiindcă ştim că omul nu este socotit neprihănit prin faptele Legii, ci numai prin credinţa în Isus Hristos, am crezut şi noi în Hristos Isus, ca să fim socotiţi neprihăniţi prin credinţa în Hristos, iar nu prin faptele Legii; pentru că nimeni nu va fi socotit neprihănit prin faptele Legii.”
VA URMA….
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

