CÎND TRECI PRIN SITUAŢII DEOSEBITE …(10).

CÎND TRECI PRIN SITUAŢII DEOSEBITE …(10).

CÎND TINEREŢEA ÎŢI DEVINE UN PERICOL DE CĂDERE..

CUM ÎŢI VEI PĂSTRA TINEREŢEA CURATĂ?

Cînd te afli în situaţii deosebite şi nu mai ştii ce să faci, atunci adu-ţi aminte:

*În tinereţe de Facatorul tău( Ecl.12:1). Citeste incontinuare si asculta cantarea aici:  Go to YouTubePlay video

Înţeleptul ne îndeamnă să ne aducem aminte de Dumnezeu Făcătorul încă din zilele tinereţi. Dacă lumea, are nevoie de cei tineri şi de tinereţea lor, cu atît mai mult şi Dumnezeu are nevoie ca începînd din ani tinereţi să-L slujeşti pe El.

Elanul tineresc , forţa, munca tinereţi tale punse în slujba lui Dumnezeu nu vor trece neobservate, Dumnezeu e gata să răsplătească tuturor acelor care îl vor sluji cu credincioşie.

Din zorii zilei mele

Autor: Nicolae Moldoveanu  |

Media 0 din 0 voturiDin zorii zilei mele, o In lanul Tau m-am dus
Culegator de spice, o Asa cum Tu ai spus.
Cor: Cantau seceratorii; o Eu ii urmam tacut,
Sfios si singuratic o Si lacrimand ca Rut.

Prin tot zaduful zilei, o Sub soarele arzand,
Cu fruntea aplecata, o Am ostenit lucrand.

Cor: Dorind, cand vine seara, o Sa-Ti pot aduce-n prag,
Cu dragoste smerita, o Toti snopii stransi cu drag.

Stapane, iata seara o Se-ntinde peste vai,
Cand se intorc acasa o Toti lucratorii Tai.

Cor. Pe urma tuturora, o Ma-ntorc si eu tacut,
Sfios si singuratic o Si lacrimand ca Rut.

Ma rusinez de rodul o Putin ce am gasit,
Dar Tu-mi cunosti arsita o Prin care am slujit.

Cor: O, iata, vine seara! o Iti cer un adapost,
Sa dorm cu aceia care o La munca Ta au fost…

Intinde, peste mine, vesmantul Tau placut,
La sfintele-Ti picioare, sa dorm si eu, ca Rut,

Cor: Iar maine dimineata, sa ma scol fericit
Sa-ntampin bucuria care mi-ai pregatit.

 

Păstrează-ţi tinereţea curată, şi nu vei avea remuşcări niciodată.

*Fii binecuvîntat de Domnul!

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

