22 probleme fundamentale rezolvate în moartea lui Hristos (4)

22 probleme fundamentale rezolvate în moartea lui Hristos (4)


16. Problema diavolul. Are diavolul vreo autoritate și putere asupra mea?

Evrei 2:14 “Astfel, dar, deoarece copiii sunt părtaşi sângelui şi cărnii, tot aşa şi El însuşi a fost deopotrivă părtaş la ele, pentru ca, prin moarte, să nimicească pe cel ce are puterea morţii, adică pe diavolul,”
17.Problema dușmăniei. Mai sunt eu dușmanul lui Dumnezeu datorită păcatelor mele?
Efeseni 2:16 “şi a împăcat pe cei doi cu Dumnezeu într-un singur trup, prin cruce, prin care a nimicit vrăjmăşia.”
18. Problema autorității lăuntrice. Ce autoritate îmi conduce mie viața?
Romani 8:2 “În adevăr, legea Duhului de viaţă în Hristos Isus m-a izbăvit de legea păcatului şi a morţii.”
19. Problema legii. Poate Legea lui Dumnezeu să ofere motive de acuzație împotriva mea?
Romani 7:4 “Tot astfel, fraţii mei, prin trupul lui Hristos, şi voi aţi murit în ce priveşte Legea, ca să fiţi ai altuia, adică ai Celui ce a înviat din morţi; şi aceasta, ca să aducem rod pentru Dumnezeu.”
20. Problema trupurilor. Ce importanță are trupul meu pentru Dumnezeu?
1 Corinteni 6:20 “Căci aţi fost cumpăraţi cu un preţ. Proslăviţi, dar, pe Dumnezeu în trupul şi în duhul vostru, care sunt ale lui Dumnezeu.”
21. Problema dezbinării. Cum împacă Hristos dezbinarea care există în lume?
Efeseni 2:16 “şi a împăcat pe cei doi cu Dumnezeu într-un singur trup, prin cruce, prin care a nimicit vrăjmăşia.”
22. Problema morții. Ce putere mai are moartea asupra mea?
Evrei 2:14 “Astfel, dar, deoarece copiii sunt părtaşi sângelui şi cărnii, tot aşa şi El însuşi a fost deopotrivă părtaş la ele, pentru ca, prin moarte, să nimicească pe cel ce are puterea morţii, adică pe diavolul,”
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un comentariu