PĂSTREAZĂ-ŢI CREDINCIOŞIA

PĂSTREAZĂ-ŢI CREDINCIOŞIA   (Apoc.2:10)   By David (duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: Fii credincios pana la moarte, si-ti voi da cununa vietii.” (Apoc.2:10).
Credincioșíe = credință, devotament, fidelitate, cinste.

1. ÎN VIAŢĂ.
-Trăirea de zi cu zi este instrumentul de măsurare a credincioşiei noastre: Caci n-am pe nimeni care sa-mi impartaseasca simtirile ca el si sa se ingrijeasca intr-adevar de starea voastra. (Filip.2:20).
2. ÎN CREDINŢĂ:
-Adevăratul creştin trăieşte, şi acţionează plin de credinţă în Dumnezeu: Dar lucrurile acestea au fost scrise pentru ca voi sa credeti ca Isus este Hristosul, Fiul lui Dumnezeu; si, crezand, sa aveti viata in Numele Lui. (Ioan.20:31)
3. ÎN SUFERINŢĂ:
– Suferinţa, stare care ne apropie mai mult de Dumnezeu: „Gol am iesit din pantecele mamei mele si gol ma voi intoarce in sanul pamantului. Domnul a dat si Domnul a luat – binecuvantat fie Numele Domnului!” In toate acestea, Iov n-a pacatuit deloc si n-a vorbit nimic necuviincios impotriva lui Dumnezeu. (Iov:1:21-22).
4. ÎN MOARTE:
-Nici moartea nu îmi va rupe legărura cu El: M-am luptat lupta cea buna, mi-am ispravit alergarea, am pazit credinta. De acum ma asteapta cununa neprihanirii, pe care mi-o va da in „ziua aceea” Domnul, Judecatorul cel drept. Si nu numai mie, ci si tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui. (2Tim.4:7-8).
5. FAŢĂ DE HRISTOS.
– El rămîne credincios, dar noi?: Credincios este Dumnezeu, care v-a chemat la partasia cu Fiul Sau Isus Hristos, Domnul nostru. (1Cor.1:9) . Eu raman credincios legamantului pe care l-am facut cu voi, cand ati iesit din Egipt, si Duhul Meu este in mijlocul vostru; nu va temeti!” (Hag.2:5).
6. ÎN SPERANŢA RĂSPLĂTIRII.
-Chiar dacă va trebui să inchid ochi pentru aici, îi voi deschide pentru acolo, ca să intru în bucuria oferită de Cel căruia i-am dovedit credincioşie: Incolo, ce se cere de la ispravnici este ca fiecare sa fie gasit credincios in lucrul incredintat lui. (1Cor.4:2).
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

